Už jste toho hodně pro firmu udělali. Stále to však nestačí. Možná nepotřebujete pomoci, ale odborně podpořit. Aktivuji a působím jako katalyzátor pokroku a změny.
Ve firmách, ve společnostech a v týmech řeším:
– zlepšení dorozumění
– mediace sporů (vnitřních, obchodních i soudních)
– vyjednání obchodních podmínek
– vyjasnění a odsouhlasení úkolů, cílů, milníků
– obnovení motivace
– posílení spolupráce
– odstranění konfliktů
– zlepšení firemní atmosféry
– vyřešení zdánlivě neřešitelných problémů
– optimalizace procesů a řídících návyků
– odstranění příčin popírání či přehlížení problémů
– manažerská psychohygiena
– supervize managementu
– odstranění bariér a posílení „ducha“ organizace
Pokud vám to přijde povědomé, pokud takovou situaci znáte či vidíte ve vaši organizaci, pak jste právě teď na cestě k řešení, mohu vám pomoci a podpořit vás v hledání řešení.
Dále mohu pomoci v jemných aspektech lidského fungování v mimořádných firemních agendách, např.:
- při výběr zaměstnanců, pomoci s vytipování nejlepších kandidátů pro obsazovanou pracovní pozici (assessment), pomoci posoudit odborné i charakterové vlastnosti z hlediska kompatibility pracovního týmu, posoudit ty aspekty, které se stanou jinak zjevným po 3-6 měsících
- hodnocení zaměstnanců, pomoci vytipovat jejich silné a slabé stránky
- rozuzlení zaměstnaneckých konfliktů, osobních či mezi odděleními, pobočkami, funkcemi
- řízení (facilitace) klíčových porad, některé porady jsou potenciálně konfliktní či neumožňují lidem zevnitř organizace vést poradu či její téma zcela objektivně, nezávislou facilitací lze objektivitu a konstruktivní atmosféru podpořit
- urovnání obchodního sporu mimosoudní dohodou
- vytvořit funkční misi, vizi a hodnoty společnosti
- připravit pracovní prostředí k akvizici
- zvládnout proces akvizice, rozšiřování a vlastnických změn
- ustát velké firemní změny
- poklidné a bezproblémové předání firmy nástupcům, dětem, dědicům
- definici strategie rozvoje společnosti na 2-5-15 let
Balíček firemní podpory nabízím v individuální i standardní podobě:
- Interim management
- Krizový management
- Konflikt management
- Change management
- Management firemní atmosféry
- Management vize a strategie
Kdo jsem? Jsem průvodcem změny před kterou stojíte. Mám multidisciplinární zkušenosti. Kombinuji odborné techniky terapeuta, kouče, facilitátora, mediátora, mentora, change managementu a zkušeného lídra lidí a procesů. Jsem terapeutem změn, ozdravění zaseknutých, nefunkčních či vysoce citlivých firemních procesů. Zvyšuji produktivitu, dosahování cílů a smysluplnost práce. Mám 25 let manažerských zkušeností. Vzdělání v moderních manažerských metodách, koučinku, Mindfulness i psychoterapii. S řešením krizových a změnových situací mám osobní zkušenost. (Má manažerská praxe, LinkedIn)
Typickým klientem je vlastník, ředitel, jednatel, manažer. Cena a rozsah zakázky se sjednává individuálně.
Snažím se přizpůsobit charakteru firmy a dát ji právě to co je potřeba. Jedni potřebují řád, jiní uvolnění, jedni inspirovat druzí rozvíjet své vlastní řešení … vystihnout specifickou individualitu firmy je pro mě podstatné. Přistupuji k firmě jako k individuálnímu organizmu, jako k člověku. S respektem a citlivým vnímáním potřeb.
Podívejte se na situační příklady
Máte potřebu kterou bych pro vás mohl realizovat? Udělejte první krok hned teď a napište mi o vaší situaci jednu větu, petrvijak@gmail.com.
Changes often do not follow our dreams but happen anyway.
Lead the change and dreams or suffer from it!
My role is to strengthen you lead and reach the potential.
… pokračujte, odborné zázemí >