> servis pro firmy …

Už jste toho hodně pro firmu udělali. Stále to však nestačí. Možná nepotřebujete pomoci, ale odborně podpořit.
Působím jako katalyzátor pokroku a změny.

Ve firmách, ve společnostech a v týmech řeším:
– zlepšení dorozumění
– mediace sporů (vnitřních, obchodních i soudních)
– vyjednání obchodních podmínek
– vyjasnění a odsouhlasení úkolů, cílů, milníků
– obnovení motivace
– posílení spolupráce
– odstranění konfliktů
– zlepšení firemní atmosféry
– vyřešení zdánlivě neřešitelných problémů
– optimalizace procesů a řídících návyků
– odstranění příčin popírání či přehlížení problémů
– manažerská psychohygiena
– supervize managementu
– odstranění bariér a posílení „ducha“ organizace

Pokud vám to přijde povědomé, pokud takovou situaci znáte či vidíte ve vaši organizaci, pak jste právě teď na cestě k řešení, mohu vám pomoci a podpořit vás v hledání řešení.

Čerpám z osobní 25-leté praxe, života, práce, úspěchů, chyb, omylů a poučení.
Vyhýbám se slepé teorii a nabízím osobně vyzkoušené postupy a nástroje.

Dále mohu pomoci v jemných aspektech lidského fungování v mimořádných firemních agendách, např.:

  • při výběr zaměstnanců, pomoci s vytipování nejlepších kandidátů pro obsazovanou pracovní pozici (assessment), pomoci posoudit odborné i charakterové vlastnosti z hlediska kompatibility pracovního týmu, posoudit ty aspekty, které se stanou jinak zjevným po 3-6 měsících
  • hodnocení zaměstnanců, pomoci vytipovat jejich silné a slabé stránky
  • rozuzlení zaměstnaneckých konfliktů, osobních či mezi odděleními, pobočkami, funkcemi
  • řízení (facilitace) klíčových porad, některé porady jsou potenciálně konfliktní či neumožňují lidem zevnitř organizace vést poradu či její téma zcela objektivně, nezávislou facilitací lze objektivitu a konstruktivní atmosféru podpořit
  • urovnání obchodního sporu mimosoudní dohodou
  • vytvořit funkční misi, vizi a hodnoty společnosti
  • připravit pracovní prostředí k akvizici
  • zvládnout proces akvizice, rozšiřování a vlastnických změn
  • ustát velké firemní změny
  • poklidné a bezproblémové předání firmy nástupcům, dětem, dědicům
  • definici strategie rozvoje společnosti na 2-5-15 let

Balíček firemní podpory nabízím v individuální i standardní podobě:

  • Interim management
  • Krizový management
  • Konflikt management
  • Change management
  • Management firemní atmosféry
  • Management vize a strategie

Kdo jsem? Jsem průvodcem změny před kterou stojíte. Mám multidisciplinární zkušenosti. Kombinuji odborné techniky terapeuta, kouče, facilitátora, mediátora, mentora, change managementu a zkušeného lídra lidí a procesů. Jsem terapeutem změn, ozdravění zaseknutých, nefunkčních či vysoce citlivých firemních procesů. Zvyšuji produktivitu, dosahování cílů a smysluplnost práce. Mám 25 let manažerských zkušeností. Vzdělání v moderních manažerských metodách, koučinku, Mindfulness i psychoterapii. S řešením krizových a změnových situací mám osobní zkušenost. (Má manažerská praxe, LinkedIn)

Typickým klientem je vlastník, ředitel, jednatel, manažer. Cena a rozsah zakázky se sjednává individuálně.

„Change your Perspective. Change the Future.“

Snažím se přizpůsobit charakteru firmy a dát ji právě to co je potřeba. Jedni potřebují řád, jiní uvolnění, jedni inspirovat druzí rozvíjet své vlastní řešení … vystihnout specifickou individualitu firmy je pro mě podstatné. Přistupuji k firmě jako k individuálnímu organizmu, jako k člověku.  S respektem a citlivým vnímáním potřeb.    

Podívejte se na situační příklady

Máte potřebu, v které byste se potřebovali zorientovat a podpořit?
Udělejte první krok hned teď a napište mi o vaší situaci jednu větu, petr.vi.jak@gmail.com.

Changes do not often follow our dreams but happen anyway.
Lead the change or you suffer from it.

My role is to strengthen you lead and reach YOUR potential.

Vnímáte svoji výjimečnost? Vyzkoušejte nekompromisní službu
VIP-RESTART.CZ

… pokračujte, odborné zázemí >

LinkedIn profesní profil